Szukamy rekrutera z misją i ambicjami! Nakręca Cię kontakt z ludźmi? Czujesz branżę IT, swobodnie poruszasz się w jej nomenklaturze, masz sprawdzone sposoby na dotarcie do świetnych kandydatów, a praca na najbardziej dynamicznym rynku tylko nakręca Cię do działania? Pracuj dla polskiej firmy z własnym produktem software’owym rozpoznawalnym na całym świecie!
W zespole mamy 4 osoby z bogatym doświadczeniem i do pełni szczęścia brakuje nam Ciebie 🙂 W codziennej pracy korzystamy z systemu ATS (Traffit), kompletnego stacku od Atlassiana (JIRA, Confluence), a także szeregu innych narzędzi (WordPress, HubSpot, Trello, Miro i inne).
Wyzwania rekrutacyjne połączysz u nas z zaangażowaniem w HR wewnętrzny i Employer Branding – obiecujemy wymianę wiedzy, sporo przestrzeni na Twoje pomysły oraz pełne wsparcie w ich realizacji!
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- Kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych (end to end) na wewnętrzne potrzeby naszej organizacji na pełen przekrój ról: dev/ ops/ creative/ business
- Docieranie do kandydatów pasywnych – poszukiwanie i testowanie nowych kanałów komunikacji z kandydatami oraz wdrażanie dobrych praktyk w tym obszarze w całej naszej HR-owej ekipie
- Dbanie o świetny candidate experience i budowanie trwałych relacji z kandydatami
- Raportowanie twardych wskaźników HR
Dodatkowo, jeśli chcesz rozwijać się w HR, mamy ogrom przestrzeni na Twoją inicjatywę i zaangażowanie w:
- Employer Brandingu: projektowanie i prowadzenie komunikacji w naszych kanałach SM
- Kulturze organizacyjnej: projektowanie i prowadzenie inicjatyw integracyjnych dla zespołu rozsianego po całej Polsce i nie tylko oraz angażowanie członków ekipy we wspólne działania
- Komunikacji wewnętrznej: informowanie zespołu o ważnych wydarzeniach w firmie oraz inicjatywach HR/EB
Czekamy na Ciebie, jeśli posiadasz:
- Min. roczne doświadczenie w rekrutacji IT, solidne rozumienie specyfiki poszczególnych ról w tej branży oraz orientację w technologiach i podstawowej nomenklaturze (warunek konieczny)
- Znajomość narzędzi i technik sourcingu
- Dużo pozytywnej energii i wewnętrznej motywacji, dzięki czemu nawet najtrudniejsze profile stanowią dla Ciebie ciekawe wyzwanie
- Dobrą organizację pracy i dokładność
- Znajomość języka polskiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie min. B2
Będzie rewelacyjnie, jeśli dodatkowo:
- Masz doświadczenie w prowadzeniu komunikacji za pomocą social mediów (Facebook, LinkedIn, inne)
- Masz zmysł organizatora, masę pomysłów na inicjatywy nieformalne i umiejętność porywania za sobą ludzi