Zbieraj, analizuj i aktywuj dane ze stron internetowych i aplikacji

Elastyczna platforma analityczna dla marketerów i analityków, która pozwala szanować prywatność użytkowników na każdym etapie pracy z danymi

W czym Piwik PRO Analytics Suite przewyższa swoją konkurencję?

Bezproblemowa migracja

Rozpocznij analizę danych w mniej niż godzinę od stworzenia konta. Zaimplementuj naszą platformę przy pomocy jednego tagu. Łatwo przenieś swoje istniejące ustawienia – logika jest podobna do innych znanych narzędzi, takich jak Universal Analytics. Możesz skorzystać też z automatycznego migratora.

Zaawansowana analityka, znajome rozwiązania

Wybierz nowoczesną platformę, która bezproblemowo obsługuje sesje i zdarzenia (events). Wszystkie zdarzenia możesz wykorzystać podczas tworzenia zaawansowanych raportów, takich jak raport ścieżek lub przepływu użytkowników. Równocześnie korzystaj z agregacji opartej na sesjach, i wymiarów (dimensions), które znasz z klasycznej analityki.

Zgodność z wymogami prywatności

Zbieraj dane w zgodzie z przepisami dotyczącymi prywatności z całego świata, w tym RODO czy CCPA. Zapewnij tę zgodność dzięki zintegrowanemu Consent Managerowi i prostym ustawieniom prywatności dostępnym z poziomu interfejsu.

Bardziej wiarygodne dane

Uzyskaj do 70% więcej danych bez naruszania prywatności użytkowników. Wybrane dane możesz zbierać bez zgody użytkowników, w pełni legalnie. Analizuj dane na poziomie sesji w anonimowych profilach – funkcja, którą twój DPO może z łatwością zweryfikować pod kątem zgodności.

Więcej niż platforma analityczna

Uzyskaj zaawansowany, ściśle zintegrowany zestaw modułów, zawierający również platformę danych klienta (CDP). Zbieraj, łącz i aktywuj profile w naszym Tag Managerze lub wysyłaj je do stron trzecich w celu personalizacji.

Różne opcje hostingu danych

Przechowuj dane na bezpiecznych serwerach w chmurze, zlokalizowanych w UE. Zdecyduj się na płatny plan Enterprise i wybierz między lokalnym hostingiem (w ramach własnej subskrypcji), pięcioma lokalizacjami w chmurze publicznej i ponad 60 lokalizacjami w chmurze prywatnej, w tym na serwerach w UE.

Najważniejsze cechy platformy

Łatwa integracja z produktami

Korzystaj z danych analitycznych w wielu przypadkach, wykorzystując je do wizualizacji danych, testów A/B, e-mail marketingu, automatyzacji marketingu i w innych technologiach.

Bezpieczne połączenie z ekosystemem Google

Bezpiecznie integruj się z ekosystemem Google, w tym z Tag Managerem, Google Ads, Sheets, and Search Console. Skorzystaj z nielimitowanej integracji z Looker Data Studio.

Dłuższy czas przechowywania danych

Zachowaj istotne dane na dłużej. Z Piwik PRO możesz je przechowywać przez 14 miesięcy w darmowym planie Core i przez 25 miesięcy lub dłużej w płatnym planie Enterprise.

Dostęp do niepróbkowanych i surowych danych

Pracuj na kompletnych, niepróbkowanych danych o odwiedzających Twoją stronę. Uzyskaj swobodę w wykorzystaniu i prezentowaniu danych analitycznych dzięki integracjom z narzędziami BI i dostępowi do danych surowych.

Dedykowane wsparcie dla klientów Enterprise

Uzyskaj pomoc od dedykowanego opiekuna klient i zespołu technicznego – spersonalizowany onboarding, wdrożenie produktu, szkolenia i dodatkowe, niestandardowe usługi.

Plany dopasowane do Twoich potrzeb

Wybierz między bezpłatnym planem Core, dobrym na start, a płatnym pakietem Enterprise, który zapewnia kompleksową obsługę klienta, elastyczność hostingu, umowę SLA i jeszcze więcej możliwości korzystania z danych.

Polecam Piwik PRO Analytics Suite osobom, którym zależy na zgodności z wymogami prywatności, przede wszystkim ze względu na szybką i prostą implementację. Nawet jeśli Twoja strona jest bardziej żłożona, możesz liczyć na pomoc, która w pełni pozwoli Ci zacząć analizę danych. Dokumentacja produktowa jest bardzo szczegółowa – zawsze byłem w stanie znaleźć odpowiedzi na moje pytania.

Kay Beutling,
Digital Project Manager w DKMS

Korzystaj z zalet Piwik PRO bez utraty istotnych funkcjonalności

Piwik PRO to nowoczesne raportowanie oraz kluczowe funkcjonalności znane z Universal Analytics, takie jak śledzenie zdarzeń, raportowanie ecommerce, metryki sesji i niestandardowe wymiary. Zobacz, co jeszcze oferuje nasza platforma:

Piwik PRO
(Core & Enterprise)
Universal Analytics
(free & 360)
Google Analytics 4
(free & 360)
Model danych Opiera się na sesjach i zdarzeniach Opiera się na sesjach, wspiera niektóre use case’y oparte na zdarzeniach Opiera się na sesjach, wspiera niektóre use case’y oparte na zdarzeniach
Łatwość korzystania
Zgodność z RODO
Hosting danych w UE
Zaawansowane raporty ścieżek
Zaawansowane raporty przepływu użytkowników
Integracje z Google Ads, Search Console, Looker Studio, Google Tag Manager i Google Sheets
Dostęp do surowych danych
Zintegrowany manager zgód (zarządzanie zgodami RODO)
Integracje z narzędziami BI
Domyślnie niespróbkowane dane
Integracja z consent managerem
Integracja z tag managerem
Natywna integracja z platformą danych klientów (CDP)
Dedykowany opiekun klienta i zespół obsługi klienta w płatnych planach
Zobacz szczegółowe porównanie Piwik PRO, Google Analytics i Google Analytics 360

Umów się na prezentację produktu i zobacz, jak wykorzystać Piwik PRO do osiągnięcia swoich celów biznesowych

Podczas demo:

  • Zobaczysz, jak działa Piwik PRO, również w porównaniu ze znanymi Ci już platformami, jak Google Analytics czy Matomo.
  • Dowiesz się, jak platforma może pomóc Ci działać w zgodzie z wymogami prawnymi, w tym RODO.
  • Przekonasz się, jaki rodzaj wsparcia i treningów możemy zaoferować Ci podczas migracji i codziennego korzystania z Piwik PRO.

Umów się na sesję demonstracyjną

Informacje te zostaną wykorzystane wyłącznie w celu skontaktowania się z Tobą. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Najczęściej zadawane pytania

Czy Piwik PRO i Matomo (dawniej Piwik) to ta sama firma?

Piwik PRO i Matomo (dawniej Piwik) mają wspólną historię, ale to dwie zupełnie różne firmy, a obecnie także dwie zupełnie różne platformy analityczne. Różnimy się podejściem, planami na przyszłość, a nasze platformy znacząco różnią się funkcjonalnością i wydajnością. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, napisaliśmy o tym bardzo szczegółowe porównanie (w j. ang.), możesz również spojrzeć na tę skróconą wersję w formie tabeli.

Jakie moduły ma Piwik PRO Analytics Suite?

Piwik PRO Analytics Suite składa się z czterech modułów: Analyticsa, Consent Managera, Tag Managera i Customer Data Platform (platformy danych klienta).

Ile czasu zajmuje migracja z Google Analytics do Piwik PRO?

Podobieństwa między interfejsami Google Analytics i Piwik PRO, kompatybilność warstwy danych (data layer), dedykowane wsparcie (w planie Enterprise) i szczegółowe materiały onboardingowe sprawiają, że przeniesienie analityki jest bardzo proste. W przypadku planu Core migracja ustawień analitycznych zajmie około godziny. Z planem Enterprise otrzymasz dodatkowe wsparcie przy wdrażaniu produktu oraz szkolenia. W większości przypadków proces wdrażania trwa około czterech tygodni, w zależności od poziomu zaawansowania. Dodatkowo, przygotowaliśmy dedykowany migrator (w planie Core), umożliwiający bezproblemowe przeniesienie ustawień z Google Analytics (GA3/Universal Analytics) i Google Tag Manager (GTM).

Jak mam skonfigurować Piwik PRO Analytics Suite, aby śledzić stronę internetową?

W planie Enterprise nasz zespół techniczny zadba o to, aby twoja instancja Piwik PRO była gotowa do zbierania danych na temat odwiedzających stronę. W przypadku jakichkolwiek pytań możesz również skontaktować się z dedykowanym opiekunem klienta lub przejrzeć artykuły w naszym centrum pomocy. Użytkownicy planu Core mogą skorzystać też z forum naszej społeczności.

Jakie są miesięczne limity zbierania danych w Google Analytics, Google Analytics 360 i Piwik PRO?

Limit zbierania danych w bezpłatnym Universal Analytics wynosi 10 milionów akcji, a w Google Analytics 4, bezpłatnym i 360, nie ma żadnych ograniczeń. W Piwik PRO Core limit wynosi 500 tysięcy, co wystarcza 99,38% naszych klientów. W Google Analytics 360 i Piwik PRO Enterprise limit ten przekracza 1 miliard akcji. Google Analytics 4 stosuje próbkowanie danych po 100 milionach akcji, a Google Analytics 4 360 – po 1 miliardzie. W Piwik PRO możesz zdecydować, czy chcesz pracować na 100% swoich danych, czy włączyć próbkowanie danych, aby poprawić szybkość raportów dla stron o dużym ruchu.

Jakie są różnice między poziomami cenowymi Google Analytics i Piwik PRO?

Dzięki Google Analytics możesz skorzystać z bezpłatnej wersji produktu lub przejść na Google Analytics 360 za cenę, która zwykle zaczyna się od 50 000 USD. Piwik PRO oferuje bezpłatny plan Core i bardziej elastyczne pułapy cenowe, gwarantujące lepszy stosunek jakości do ceny.

W jaki sposób różni się zbieranie i przetwarzanie danych w Piwik PRO od Google Analytics? Dlaczego to podejście ułatwia przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa danych, takich jak RODO i CCPA?

Google Analytics przechowuje Twoje dane na serwerach w różnych lokalizacjach i wykorzystuje je do ulepszania swoich produktów, takich jak Google Ads. Dzięki Piwik PRO przechowujesz dane w wybranym przez siebie centrum danych lub u jednego z naszych certyfikowanych dostawców chmury. Ty wybierasz, kiedy i jak udostępniać dane, o ile w ogóle chcesz to robić. Plan Core jest obecnie ograniczony do hostingu w chmurze w Niemczech. Plan Enterprise oferuje hosting w chmurze oraz chmurę prywatną z ponad 60 lokalizacjami na całym świecie. Możesz też wybrać chmurę prywatną (dedykowaną bazę danych), która udostępnia zasoby serwera między klientami, ale oddziela dane analityczne, zapewniając dodatkową warstwę bezpieczeństwa w porównaniu z chmurą publiczną. Inną opcją jest prywatna chmura, która oddziela wszystkie zasoby serwera i dane analityczne, dzięki czemu jest dedykowanym rozwiązaniem dla każdego klienta. Jako alternatywę możesz wybrać opcję lokalną i przechowywać dane we własnej subskrypcji u jednego z naszych certyfikowanych dostawców chmury. Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych wprowadziło obowiązek zbierania zgód użytkowników na śledzenie ich aktywności i gromadzenie tych danych. Piwik PRO wspiera Twoją zgodność z RODO i CCPA, udostępniając dedykowanego managera zgód i data request managera. Możesz dowiedzieć się więcej na naszym blogu: Czy Google Analytics jest zgodny z RODO? (w języku angielskim).

W jaki sposób Piwik PRO śledzi statystyki strony internetowej bez zbierania danych osobowych?

Piwik PRO oferuje trzy metody zbierania danych nieosobowych: Anonimowe śledzenie za pomocą plików cookie i danych z sesji – zbiera statystyki sesji bez użycia jakichkolwiek trwałych identyfikatorów użytkownika. To metoda alternatywna do śledzenia za udzieloną zgodą, która może być wykorzystywana gdy odwiedzający zignoruje lub odrzuci banner pytający o zgodę na śledzenie. Anonimowe śledzenie bez plików cookie, ale z danymi sesji – zbiera statystyki sesji za pomocą krótkotrwałego identyfikatora sesji, który zmienia się co 30 minut. To metoda alternatywna do śledzenia za udzieloną zgodą, która może być wykorzystywana gdy odwiedzający zignoruje lub odrzuci banner pytający o zgodę na śledzenie. Anonimowe śledzenie bez plików cookie lub danych sesji – zbiera statystyki zdarzeń bez użycia identyfikatorów odwiedzających lub sesji i nie łączy zdarzeń w ramach użytkownika lub sesji. Wszystkie trzy metody są opcjonalne i stanowią doskonałą alternatywę dla standardowego śledzenia opartego wyłącznie na udzielaniu zgody. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj ten artykuł (w języku angielskim).

W jaki sposób Piwik PRO pozwala łączyć dane ze stron marketingowych, aplikacji i obszarów po zalogowaniu, aby odtworzyć pełną podróż klienta?

Piwik PRO daje Ci całkowitą kontrolę nad danymi, a także narzędzia niezbędne do zapewnienia prywatności i bezpieczeństwa. Dzięki temu możesz bezpiecznie gromadzić unikalne identyfikatory użytkowników (takie jak ich adresy e-mail) i wrażliwe dane z obszarów po zalogowaniu w swoich witrynach internetowych i aplikacjach (takich jak platformy opieki zdrowotnej i strony transakcyjne). Pozwala to na rozpoznawanie odwiedzających w różnych sesjach i punktach styku w celu odtworzenia ich całej podróży. Przeczytaj więcej na ten temat tutaj (w języku angielskim).