Dołącz do zespołu Service Delivery & Support. Stań się ekspertem Piwik PRO Analytics Suite i pomagaj zespołom technicznym naszych klientów i zaawansowanym użytkownikom platformy w bezproblemowym korzystaniu z produktu.
Jakie będą Twoje obowiązki?
- Szukanie i opracowywanie właściwych rozwiązań technicznych dla klientów
- Pomaganie klientom w korzystaniu i konfiguracji naszego produktu w najbardziej efektywny sposób
- Wspieranie klientów we wdrożeniu naszego oprogramowania, na ich stronach internetowych oraz w aplikacjach mobilnych, a także w integracji z zewnętrznymi narzędziami.
- Będziesz wewnętrznym głosem klienta, np. podczas przekazywania informacji zwrotnych zespołom ds. produktu, obsługi klienta, marketingu i sprzedaży
- Będziesz uczestniczyć w rozmowach telefonicznych z klientami (głównie z UE i USA)
Jakie umiejętności będą ci potrzebne?
- Płynna znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie, jak i piśmie min. C1) oraz pewność siebie w zakresie prowadzenia formalnych rozmów,
- Znajomość HTML/CSS
- Umiejętność pisania i debugowania fragmentów kodu JavaScript
- Podstawowa znajomość interfejsów API REST
- Znajomość dev tools przeglądarek internetowych
- Zdolności analityczne i nastawienie na rozwiązywanie problemów
Nie oczekujemy, że będziesz mieć doświadczenie komercyjne. Szukamy za to prawdziwych entuzjastów technologii, którzy mają za sobą kilka praktycznych doświadczeń. Nie zapomnij umieścić w swoim CV projektów uniwersyteckich/ bootcampowych/ open source, w które byłeś zaangażowany i z których jesteś naprawdę dumny!
Dodatkową zaletą będzie:
- Wiedza z zakresu marketingu cyfrowego, w tym doświadczenie w zakresie analityki internetowej i narzędzi marketingowych,
- Praktyczna znajomość narzędzi Business Intelligence /Data Visualization, takich jak PowerBI lub Tableau,
- Wcześniejsze doświadczenie w pracy z klientami korporacyjnymi.