Czym będziesz się zajmować?
- Budowaniem długotrwałych relacji z klientami
- Identyfikacją i analizą potrzeb klientów oraz doradztwem w zakresie funkcjonalności naszego produktu i jego use case’ów
- Zarządzaniem eskalacjami klientów w kwestiach biznesowych
- Tworzeniem możliwości sprzedaży w ramach istniejących kont oraz budowaniem nowych relacji w organizacji klienta
- Przygotowaniem ofert sprzedażowych, negocjacją i zamykaniem kontraków w ramach przyjętych planów sprzedażowych
- Dbaniem o terminowe przedłużanie kontraktów i tworzeniem możliwości ich rozwoju
- Wdrażeniem praktyk wspierających efektywność procesów sprzedażowych
- Aktywną współpracą z zespołami Customer Succes oraz produktowymi
Oczekujemy od Ciebie:
- Biegłej znajomości biznesowego języka angielskiego
- Minimum 1 lat doświadczenia w sprzedaży oprogramowania klientom korporacyjnym bądź zbliżonego doświadczenia w Account Management/Customer Service
- Umiejętności szybkiego łapania tematów technicznych i chęci gruntownego poznania naszego produktu
- Wysokich umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych, swobody w prowadzeniu prezentacji i szóstego zmysłu do budowania relacji
- Umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem i doprowadzania ich do korzystnego dla obu stron finału
- Samodzielności i świetnych umiejętności zarządzania czasem
- Gotowości do odbywania podróży służbowych i reprezentacji firmy na wydarzeniach branżowych
Będzie świetnie, jeśli dodatkowo:
- Masz wiedzę z zakresu digital marketingu oraz doświadczenie z rozwiązaniami do analityki webowej
Wynagrodzenie:
- Podstawa: 6000 – 10000 zł netto na fakturze (B2B)
- System premiowy oparty o wyniki: miesięczny bonus od upselli (bazując na danych historycznych: średnio do 2500 zł) oraz roczna premia za utrzymanie portfolio klientów (bazując na danych historycznych: do 65000 zł)