Jakie wyzwania czekają na Ciebie:
- Prowadzenie szkoleń, umożliwiających klientowi efektywne użytkowanie produktu
- Dostarczanie demonstracji produktów dla użytkowników
- Identyfikacja potrzeb i oczekiwań klientów
- Projektowanie spersonalizowanych szkoleń w celu zapewnienia sukcesu klienta.
Aby im sprostać, będziesz potrzebować:
- Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie C1 lub wyższym, wykazująca zdolność do skutecznej komunikacji i rozumienia złożonych pojęć
- Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej w celu skutecznego angażowania klientów i prowadzenia sesji szkoleniowych
- Wcześniejsze doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub wsparciem w firmie SaaS lub technologicznej
- Udowodniona umiejętność prowadzenia prezentacji/szkoleń online dla większej liczby odbiorców, przy jednoczesnym zrozumieniu dynamicznego charakteru prowadzenia szkoleń dla szerszej publiczności
- Chęć zdobycia wiedzy na temat pakietu Piwik PRO Analytics Suite
- Umiejętność wyjaśniania złożonych pojęć w jasny i zwięzły sposób
- Znajomość analityki internetowej, platform marketingowych lub powiązanych technologii jest dodatkowym atutem.