Lubisz kwestionować status quo, potrafisz na wiele różnych sposobów angażować klientów oraz zdobywać ich zaufanie i biznes? Jeśli jesteś entuzjastyczną osobą, w której krwi płynie pasja do sprzedaży i chcesz dołączyć do organizacji IT z ogromną przestrzenią do wzrostu, śmiało aplikuj!
Na tym stanowisku powierzymy Ci sprzedaż naszego produktu. Wyzwaniom stawisz czoła współpracując z licznymi zespołami w naszej organizacji (marketing, management, produkt). Możesz liczyć na wiele przestrzeni na realizację swoich pomysłów.
Twoje zadania:
- Generowanie okazji sprzedażowych w oparciu o istniejącą sieć kontaktów i budowę nowych relacji
- Obsługa zapytań przychodzących (inbound) rynku nordyckiego, wschodnioeuropejskiego i Azji
- Identyfikacja oraz analiza potrzeb klienta oraz doradztwo w zakresie funkcjonalności produktu i jego use case’ów
- Przygotowanie oraz prowadzenie prezentacji produktowych dla potencjalnych klientów
- Przygotowanie i negocjowanie ofert sprzedażowych oraz domykanie procesu sprzedażowego
- Aktywna współpraca z marketingiem oraz zespołami projektowymi w zakresie celowych działań marketingowych oraz propozycji wartości produktu
- Bezpośrednia współpraca z managementem w kontekście strategii wzrostu dla docelowego rynku
- Prezentowanie naszego produktu dla licznej publiczności podczas wydarzeń organizowanych przez firmy konsultingowe
Aby się w nich płynnie odnaleźć, potrzebujesz:
Must have:
- Biegłej znajomości języka angielskiego (poziom C1)
- Co najmniej rocznego doświadczenia w zarządzaniu procesem sprzedażowym oraz historii sukcesów w zakresie generowania biznesu dla organizacji
- Wiedzy z zakresu analityki webowej
- Znajomość Google Analytics lub innych narzędzi marketingowych
- Praktycznej znajomości HubSpota, Salesforce’a, bądź innego rozwiązania CRM
- Chęci do rozwoju i nauki, szczególnie w zakresie działania oraz otoczenia konkurencyjnego Piwik PRO
- Swobody poruszania się w tematach technicznych
- Świetnych umiejętności prezentacyjnych
- Umiejętności zarządzania czasem, wyznaczania priorytetów i terminowej realizacji zadań
- Dokładności i regularności w pracy z klientem, pipelinem oraz prognozami
- Gotowości do odbywania podróży służbowych i reprezentacji organizacji na wydarzeniach branżowych
Będzie super, jeśli dodatkowo:
- Kojarzysz rozwiązania marketingowe/ analityczne z obszarów MarTech czy AdTech
Wynagrodzenie:
- Średnie miesięczne wynagrodzenie bazujące na rezultatach: 11 000 – 22 000 zł net on B2B VAT, obejmujące:
- Wynagrodzenie podstawowe: 7 000 – 11 000 zł netto na fakturze (B2B)
- Model prowizyjny oparty o wyniki: miesięczne prowizja od zamkniętych kontraktów oraz roczny bonus oparty o realizację indywidualnego celu sprzedażowego