Na tym stanowisku powierzymy Ci sprzedaż naszego produktu na rynku francuskim. Wyzwaniom stawisz czoła współpracując z licznymi zespołami w naszej organizacji (marketing, management, produkt). Możesz liczyć na wiele przestrzeni na realizację swoich pomysłów.
Lubisz kwestionować status quo, potrafisz na wiele różnych sposobów angażować klientów oraz zdobywać ich zaufanie i biznes? Jeśli jesteś entuzjastyczną osobą, w której krwi płynie pasja do sprzedaży i chcesz dołączyć do organizacji IT z ogromną przestrzenią do wzrostu, śmiało aplikuj!
Twoje zadania:
- Generowanie okazji sprzedażowych w oparciu o istniejącą sieć kontaktów i budowę nowych relacji
- Obsługa zapytań przychodzących (inbound) na rynek francuski
- Identyfikacja oraz analiza potrzeb klienta oraz doradztwo w zakresie funkcjonalności produktu i jego use case’ów
- Przygotowanie oraz prowadzenie prezentacji produktowych dla potencjalnych klientów
- Przygotowanie i negocjowanie ofert sprzedażowych oraz domykanie procesu sprzedażowego
- Aktywna współpraca z marketingiem oraz zespołami produktowymi w zakresie celowych działań marketingowych oraz propozycji wartości produktu
- Bezpośrednia współpraca z managementem w kontekście strategii wzrostu dla rynku francuskiego
- Prezentowanie naszego produktu dla licznej publiczności podczas wydarzeń organizowanych przez firmy konsultingowe
Aby się w nich płynnie odnaleźć, potrzebujesz:
- Biegłej znajomości języka francuskiego (na poziomie natywnym) oraz angielskiego
- Popartej doświadczeniem umiejętności zarządzania procesem sprzedażowym oraz historii sukcesów w zakresie generowania biznesu dla organizacji
- Orientacji w otoczeniu konkurencyjnym Piwik PRO oraz zrozumienia potrzeb klientów dla efektywnego pozycjonowania naszego produktu wśród potencjalnych klientów
- Swobody poruszania się w tematach technicznych
- Świetnych umiejętności prezentacyjnych
- Umiejętności zarządzania czasem, wyznaczania priorytetów i terminowej realizacji zadań
- Praktycznej znajomości HubSpota, Salesforce’a, bądź innego rozwiązania CRM, jak również praktycznego doświadczenia z narzędziami marketingowymi
- Dokładności i regularności w pracy z klientem, pipelinem oraz prognozami
- Gotowości do odbywania podróży służbowych i reprezentacji organizacji na wydarzeniach branżowych
Będzie super, jeśli dodatkowo:
- Kojarzysz rozwiązania marketingowe/analityczne
- Komunikujesz się płynnie w innym europejskim języku
Wynagrodzenie:
- Średnie miesięczne wynagrodzenie bazujące na rezultatach: 11-22 tys. zł netto + VAT na B2B, obejmujące:
-
Wynagrodzenie podstawowe: 7 000 – 11 000 zł netto na fakturze (B2B)
-
Model prowizyjny oparty o wyniki: miesięczne prowizja od zamkniętych kontraktów oraz roczny bonus oparty o realizację indywidualnego celu sprzedażowego
-