Dołącz do zespołu Piwik PRO, gdzie tworzymy rozwiązania analityczne skoncentrowane na prywatności, z których korzystają organizacje na całym świecie. Jako Account Manager będziesz odgrywać kluczową rolę w budowaniu trwałych, partnerskich relacji z naszymi klientami, współpracując z doświadczonym zespołem i mając realny wpływ na kierunek rozwoju naszego produktu.
Na co dzień będziesz zajmować się:
-
Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami
-
Wspieraniem klientów w jak najlepszym wykorzystaniu naszej platformy
-
Zgłębianiem ich potrzeb biznesowych i doradzaniem w zakresie możliwych zastosowań
-
Rozpoznawaniem okazji do sprzedaży dodatkowej i krzyżowej
-
Przygotowywaniem spersonalizowanych ofert i obsługą procesu odnowień
-
Negocjowaniem warunków współpracy i finalizowaniem umów zgodnie z planami sprzedażowymi
-
Reagowaniem na potrzeby i zapytania klientów jako główny punkt kontaktu w sprawach biznesowych
-
Koordynowaniem działań z zespołami wewnętrznymi – wsparcia, produktu, wdrożeń
-
Współpracą z działem produktu i marketingu, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów
Szukamy osoby, która:
-
Biegle posługuje się językiem angielskim (C1); znajomość niemieckiego lub francuskiego będzie dużym atutem
-
Ma świetne umiejętności komunikacyjne i potrafi budować relacje
-
Posiada co najmniej roczne doświadczenie w zarządzaniu klientami, sprzedaży B2B lub obsłudze klienta w branży IT/SaaS
-
Myśli biznesowo i sprawnie prowadzi negocjacje
-
Umie wsłuchiwać się w potrzeby klientów i proponować trafne rozwiązania
-
Dobrze organizuje swoją pracę i zarządza czasem
-
Jest gotowa poznać techniczne aspekty naszego produktu
Dodatkowym atutem będzie:
-
Znajomość zagadnień z zakresu digital marketingu, analityki internetowej lub narzędzi martech
Proces rekrutacji wygląda następująco:
-
Rozmowa wstępna z osobą z zespołu rekrutacyjnego (30 minut)
-
Rozmowa z menedżerem i Account Managerem z zespołu (90 minut)
-
Decyzja i informacja zwrotna
Want to know more? Get in touch with:

Agata Borowska
Recruiter