Jesteśmy 10-osobowym zespołem sprzedaży, obsługujący ponad 400 klientów korporacyjnych na całym świecie. Przez lata opanowaliśmy sprzedaż przychodzącą (inbound) i rozwinęliśmy świetne relacje z wieloma partnerami. W 2024 roku wkroczyliśmy w nowy, ale bardzo ekscytujący kanał – outbound. I właśnie dlatego potrzebujemy Ciebie!
Szukamy osoby z żyłką detektywa – potrafiącej zidentyfikować właściwe źródła informacji, zagłębić się w dane, zbadać je i trafnie ocenić ich wartość. Kogoś, kto najlepiej czuje się pracując samodzielnie i nie nudzi się podobnymi zadaniami. Kto dobrze radzi sobie z aplikacjami i oprogramowaniem oraz wie, jak wykorzystać je dla optymalizacji swoich działań. Brzmi jak Ty? Czytaj dalej!
Tak będzie wyglądał Twój dzień:
- Wyszukiwanie leadów pasujących do profilu naszego idealnego klienta przy użyciu różnych źródeł danych: HubSpot CRM, Linkedin Sales Navigator, Zoominfo / Similar, standardowy Google search
- Wstępna kwalifikacja leadów
- Regularna analiza rynku
- Przygotowywanie listy potencjalnych klientów (osób decyzyjnych) do kontaktu dla Sales Development Representatives
- Aktualizowanie i porządkowanie bazy danych potencjalnych klientów
- Raportowanie swojej pracy za pomocą dedykowanych narzędzi
- Proaktywne poszukiwanie najlepszych źródeł danych i testowanie nowych metod generowania leadów
Na pewno odnajdziesz się w tej roli, jeśli:
- Zdobędziesz solidne zrozumienie profilu klienta Piwik PRO i natury naszego cyklu sprzedaży
- Lubisz pracować głównie samodzielnie
- Dobrze czujesz się z danymi i masz oko do szczegółów
- Nie nudzą Cię powtarzalne zadania
- Chętnie korzystasz z nowinek technologicznych (aplikacje i inne narzędzia), aby ułatwiać sobie życie
- Bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim (z naciskiem na język pisany)
- Masz doświadczenie w pracy administracyjnej
- Czujesz się komfortowo z dobrze zdefiniowanymi zadaniami i procedurami do wykonania
Byłoby wspaniale, gdybyś również:
- Wcześniej pracował/a w roli związanej z pozyskiwaniem/analizą danych
- Korzystałeś/aś z dowolnego wiodącego systemu CRM
Musisz być również świadomy/a bardziej formalnych oczekiwań:
- Pracujemy na co dzień z naszego biura we Wrocławiu (praca stacjonarna)
- Jako zespół skupicie się na rynku amerykańskim, co oznacza pracę w przesuniętych godzinach (14:00 – 22:00)
- Wymagana minimalna dyspozycyjność: 0,75 etatu (studenci mile widziani)
Wynagrodzenie:
- Wynagrodzenie podstawowe: 7 000 zł netto (B2B); wraz z premią zależną od realizacji celów: do 9 000 zł netto (B2B)
Proces rekrutacji:
- Analiza CV
- Krótka rozmowa wstępna z naszą rekruterką
- Zadanie praktyczne – posmakuj prawdziwej pracy, wykonując krótki research
- Rozmowa twarzą w twarz z Twoim przyszłym leaderem i rekruterką