Na tym stanowisku powierzymy Ci sprzedaż naszego produktu. Wyzwaniom stawisz czoła współpracując z licznymi zespołami w naszej organizacji (marketing, management, produkt). Możesz liczyć na wiele przestrzeni na realizację swoich pomysłów.
Lubisz kwestionować status quo, potrafisz na wiele różnych sposobów angażować klientów oraz zdobywać ich zaufanie i biznes? Jeśli jesteś entuzjastyczną osobą, w której krwi płynie pasja do sprzedaży i chcesz dołączyć do organizacji IT z ogromną przestrzenią do wzrostu, śmiało aplikuj!
Twoje zadania na tym stanowisku:
-
Generowanie okazji sprzedażowych w oparciu o istniejącą sieć kontaktów i budowę nowych relacji
-
Obsługa zapytań przychodzących (inbound) oraz aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów (outbound)
-
Identyfikacja oraz analiza potrzeb klienta oraz doradztwo w zakresie funkcjonalności produktu i jego use case’ów
-
Przygotowanie oraz prowadzenie prezentacji produktowych dla potencjalnych klientów
-
Udział w przetargach publicznych i prywatnych, odpowiadanie na zapytania ofertowe RFI/RFP
-
Przygotowanie i negocjowanie ofert sprzedażowych oraz domykanie procesu sprzedażowego
-
Aktywna współpraca z marketingiem oraz zespołami produktowymi w zakresie celowych działań marketingowych oraz propozycji wartości produktu
-
Współpraca z globalnie działającymi firmami z całego świata – czasami może pojawic się potrzeba pracy w elastycznych godzinach (np. rozmowy z klientami z Azji we wczesnych godzinach porannych).
Otrzymasz pełne wsparcie naszego zespołu technicznego, marketingowego i sprzedażowego.
Aby się w nich płynnie odnaleźć, potrzebujesz:
-
Biegłej znajomości języka angielskiego oraz niemieckiego (na poziomie C1 lub wyższym)
-
Popartej doświadczeniem umiejętności zarządzania procesem sprzedażowym oraz historii sukcesów w zakresie generowania biznesu dla organizacji
-
Zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy – zarówno koncepcji technicznych, jak i wiedzy związanej ze stanowiskiem.
-
Świetnych umiejętności prezentacyjnych
-
Umiejętności zarządzania czasem, wyznaczania priorytetów i terminowej realizacji zadań
-
Dokładności i skrupulatnośćci w dokumentowaniu codziennych zadań z wykorzystaniem platformy CRM
-
Umiejętności efektywnego zarządzania czasem, ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów.
Będzie super, jeśli dodatkowo:
-
Kojarzysz rozwiązania marketingowe/analityczne
-
Komunikujesz się płynnie w innym europejskim języku
Wynagrodzenie:
-
Średnie miesięczne wynagrodzenie bazujące na rezultatach: 10 000 – 25 000 zł netto na B2B, obejmujące wynagrodzenie podstawowe oraz model prowizyjny oparty o wyniki.
Want to know more? Get in touch with:
Agata Borowska
Recruiter