Jesteśmy zespołem pełnych pasji marketerów, których celem jest szerzenie wiedzy o analityce internetowej, marketingu cyfrowym i naszej platformie. Pomysły na działania czerpiemy z analizy danych, rynkowych trendów i rozmów z klientami. Jako członek/członkini naszego zespołu wesprzesz nas między innymi w tworzeniu i rozpowszechnianiu treści, zarządzaniu mediami społecznościowymi i szukaniu nowych sposobów dotarcia do naszej grupy docelowej.
Będziesz zajmować się:
- Opracowywaniem i wdrażaniem strategii dystrybucji treści dostosowanej do naszych celów biznesowych, grupy docelowej, roadmapy produktu i kalendarza treści (m.in. współtworzeniem planów promocji nowych funkcjonalności produktu, nadzorowaniem płatnych i bezpłatnych współprac contentowych, recyklingiem treści, szukaniem i testowaniem nowych kanałów dotarcia).
- Zarządzaniem i budowaniem naszej obecności w mediach społecznościowych na LinkedIn, Facebooku i Twitterze (X).
- Tworzeniem różnego rodzaju treści marketingowych, w tym reklam, postów w mediach społecznościowych, postów typu “thought leadership” na LinkedIn, slajdów informacyjnych, a czasami krótkich postów na blogu.
- Nadzorowaniem procesu tworzenia treści w mediach społecznościowych (materiały promocyjne, video, uzyskiwanie feedbacku dot. merytoryki stworzonych treści).
- Opracowywaniem strategii e-mail marketingu, pisaniem i implementowaniem newsletterów dostosowanych do potrzeb i zainteresowań naszej bazy subskrybentów i klientów.
- Analizowaniem trendów rynkowych i działań konkurencji w celu zidentyfikowania nowych możliwości dystrybucji treści.
- Ścisłą współpracą z różnymi częściami zespołu marketingowego, w tym content marketeramii, performance marketerami, PR i designerami.
Aby odnaleźć się w tej roli, potrzebujesz:
- Biegłej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej pisanie tekstów kierowanych do analityków internetowych i digital marketerów (poziom C1 lub wyższy).
- Umiejętności przekładania złożonych tematów na proste, zrozumiałe treści i grafiki.
- Co najmniej 4-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie content marketingu i dystrybucji, najlepiej w branży IT.
- Wysokiej motywacji, proaktywności i umiejętności pracy nad kilkoma zadaniami jednocześnie.
- Umiejętności prowadzenia dogłębnego researchu w celu zrozumienia potrzeb, zainteresowań i preferowanych kanałów naszej grupy docelowej.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pisaniu na techniczne tematy i analityczny sposób myślenia.
- Podstawowa znajomość narzędzi analitycznych, takich jak Piwik PRO Analytics Suite lub Google Analytics, umożliwiająca ocenę i raportowanie wyników pracy.
- Znajomość najlepszych praktyk marketingu B2B i umiejętność pisania dla różnych etapów lejka marketingowego.
- Praktyczna znajomość narzędzi marketingowych, takich jak CRM (np. HubSpot), platformy social listening (np. Brand 24) i platformy e-mail marketingowe.
- Wcześniejsze doświadczenie w pisaniu reklam i innych krótkich tekstów.
Zainteresowana/y? Przygotuj się na:
- Krótką rozmowę telefoniczną z przedstawicielem działu HR, podczas której dowiesz się więcej o naszej firmie i omówisz swoje potrzeby.
- Zadanie: poprosimy Cię o napisanie krótkiego tekstu na określony temat oraz planu dystrybucji dla jednej z naszych publikacji. Brief do zadania zostanie dostarczony w języku angielskim; oczekujemy, że zadanie zostanie wykonane również w języku angielskim.
- Rozmowa (w tym część rozmowy w języku angielskim) z managerem i członkami zespołu oraz pracownikiem działu HR.
Want to know more? Get in touch with:
Agata Borowska
Recruiter