Czym będziesz się zajmować?
Będziesz pracować z klientami korporacyjnymi oraz ich technicznym zespołami, zapewniając odpowiednie wdrożenie i utrzymanie Piwik PRO Analytics Suite. Misja ta uwzględnia:
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- Planowanie i koordynację projektów obejmujących wdrożenia, aktualizacje oraz utrzymanie platformy
- Analizę wymagań od strony infrastruktury dla zapewnienia płynnego procesu implementacji produktu
- Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, samodzielnie oraz we współpracy z zespołami produktowymi
- Bycie głosem klienta i dbanie, by jego feedback trafiał do zespołów produktowych, customer success, marketingu i sprzedaży
- Wsparcie zespołu sprzedaży w identyfikacji wymagań i przygotowaniu planów onboardingu
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Profil z językiem angielskim (7000 – 11000 zl netto B2B): płynnej znajomości języka angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie oraz swobody w komunikacji biznesowej (C1)
- Profil z językiem niemieckim i angielskim (8000 – 12000 zl netto B2B): płynnej znajomości języka niemieckiego i angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie oraz swobody w komunikacji biznesowej (C1)
- Doświadczenia w pracy z klientem B2B
- Doświadczenia w prowadzeniu i koordynacji projektów IT
- Podstawowej znajomości technologii frontendowych (JavaScript, HTML, CSS)
- Rozumienia architektury aplikacji webowych
- Świetnych umiejętności komunikacyjnych i szóstego zmysłu do budowy trwałych relacji z klientem
- Proaktywności i odpowiedzialności
Dodatkowym atutem będzie:
- Praktyczna znajomość dowolnej platformy analitycznej