Powrót do strony Kariera

Customer Support Specialist

  • Wrocław, Remote
  • 5000 - 8500 PLN net (B2B)

Szukamy osoby, która dołączy do zespołu Service Delivery i będzie pierwszą linią kontaktu dla naszych klientów. Jeśli jesteś gotów, by poznać wszystkie zakamarki naszego produktu (Piwik PRO Analytics Suite), słownictwo techniczne Cię nie obezwładnia, a sukcesy w rozwiązywaniu problemów klienta brzmi jak coś, co może nakręcać Cię do działania – jest duża szansa, że ta oferta jest idealna dla Ciebie! 

Będziesz zajmować się:

  • Zarządzaniem przychodzącymi zapytaniami od naszych klientów i przekierowaniem ich do odpowiednich zespołów
  • Odpowiadaniem na pytania dotyczące produktu oraz jego technicznych podstaw działania przez portal supportowy, chat (często) i telekonferencje (rzadko) oraz przeprowadzaniem klienta przez funkcjonalności naszego produktu
  • Przekazywaniem złożonych zagadnień technicznych wraz z niezbędnym kontekstem do dedykowanych zespołów technicznych 
  • Współpracą z developerami i administratorami, by zapewnić, że zgłoszenia klientów są rozwiązywane na czas
  • Pisaniem artykułów do bazy wiedzy na temat produktu oraz centrum pomocy dla klientów

Aby odnaleźć się w tej roli, potrzebujesz:

  • Biegłej znajomości języka angielskiego (min. C1 w pisaniu) i pewności w prowadzeniu formalnych konwersacji
  • Swobody komunikacji w języku polskim (B2)
  • Otwartego umysłu, świetnych umiejętności komunikacyjnych oraz radzenia sobie z wieloma zadaniami
  • Odnajdywać radość w pomaganiu innym
  • Rozumieć Internet (także od tej technicznej strony) i być gotowym na przyjmowanie dużych porcji nowej, technicznej wiedzy
  • Doświadczenia w pracy z klientem biznesowym, idealnie w branży IT
  • Podstawowej orientacji w technologiach webowych, w szczególności JavaScript i HTML

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z dowolnym rozwiązaniem do analityki webowej

A co w tym wszystkim dla Ciebie?

Forma współpracy

Wybierz dogodną formę współpracy: B2B, umowa o pracę lub umowa zlecenie.

Urlop

Korzystaj z 26 dni płatnego urlopu, niezależnie od stażu.

Sabbatical leave

Dodatkowy płatny miesiąc urlopu dla osób współpracujących z Piwik PRO co najmniej 5 lat.

Wewnętrzne szkolenia

Rozwijaj się technicznie, doskonal umiejętności miękkie i poznaj Piwik PRO Analytics Suite od podszewki.

Budżet rozwojowy

Świat jest pełen wartościowych źródeł wiedzy. Sięgaj po kursy online, konferencje, szkolenia i wznieś swoje kompetencje na kolejny poziom.

Kafeteria MyBenefit

Coś miłego dla fanów sportu, kultury i zakupów.

Prywatna opieka medyczna.

Solidny pakiet od LuxMed.

Nieskończona przestrzeń do zaangażowania

Dziel się pomysłami, dołączaj do projektów międzyzespołowych lub współtwórz firmę na swój własny sposób.

Elastyczne warunki współpracy

By praca grała z Twoim życiem.

Aplikuj teraz

  • Maks. rozmiar pliku: 2 MB.
    Administratorem danych jest Grupa Piwik PRO w składzie Piwik PRO SA (ul. Św. Antoniego 2/4, 50-073 Wrocław, Polska), Piwik PRO GmbH (Kurfürstendamm 21, 10719 Berlin, Niemcy) i Piwik PRO LLC (222 Broadway, 19th Floor, New York, NY 10038, Stany Zjednoczone). Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji oraz są przechowywane przez okres maksymalnie 36 miesięcy od daty ich pozyskania. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Informujemy, że Pani/a zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres gdpr@piwik.pro. Więcej informacji znajdzie Pan/i w Polityce Prywatności.