Szukamy osoby, która dołączy do zespołu Service Delivery i będzie pierwszą linią kontaktu dla naszych klientów. Jeśli jesteś gotów, by poznać wszystkie zakamarki naszego produktu (Piwik PRO Analytics Suite), słownictwo techniczne Cię nie obezwładnia, a sukcesy w rozwiązywaniu problemów klienta brzmi jak coś, co może nakręcać Cię do działania – jest duża szansa, że ta oferta jest idealna dla Ciebie!
Będziesz zajmować się:
- Zarządzaniem przychodzącymi zapytaniami od naszych klientów i przekierowaniem ich do odpowiednich zespołów
- Odpowiadaniem na pytania dotyczące produktu oraz jego technicznych podstaw działania przez portal supportowy, chat (często) i telekonferencje (rzadko) oraz przeprowadzaniem klienta przez funkcjonalności naszego produktu
- Przekazywaniem złożonych zagadnień technicznych wraz z niezbędnym kontekstem do dedykowanych zespołów technicznych
- Współpracą z developerami i administratorami, by zapewnić, że zgłoszenia klientów są rozwiązywane na czas
- Pisaniem artykułów do bazy wiedzy na temat produktu oraz centrum pomocy dla klientów
Aby odnaleźć się w tej roli, potrzebujesz:
- Biegłej znajomości języka angielskiego (min. C1 w pisaniu) i pewności w prowadzeniu formalnych konwersacji
- Swobody komunikacji w języku polskim (B2)
- Otwartego umysłu, świetnych umiejętności komunikacyjnych oraz radzenia sobie z wieloma zadaniami
- Odnajdywać radość w pomaganiu innym
- Rozumieć Internet (także od tej technicznej strony) i być gotowym na przyjmowanie dużych porcji nowej, technicznej wiedzy
- Doświadczenia w pracy z klientem biznesowym, idealnie w branży IT
- Podstawowej orientacji w technologiach webowych, w szczególności JavaScript i HTML
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z dowolnym rozwiązaniem do analityki webowej