Na tym stanowisku powierzymy Ci sprzedaż naszego produktu. Wyzwaniom stawisz czoła współpracując z licznymi zespołami w naszej organizacji (marketing, management, produkt). Możesz liczyć na wiele przestrzeni na realizację swoich pomysłów.
Lubisz kwestionować status quo, potrafisz na wiele różnych sposobów angażować klientów oraz zdobywać ich zaufanie i biznes? Jeśli jesteś entuzjastyczną osobą, w której krwi płynie pasja do sprzedaży i chcesz dołączyć do organizacji IT z ogromną przestrzenią do wzrostu, śmiało aplikuj!
Twoje zadania:
- Generowanie okazji sprzedażowych w oparciu o istniejącą sieć kontaktów i budowę nowych relacji
- Obsługa zapytań przychodzących (inbound)
- Identyfikacja oraz analiza potrzeb klienta oraz doradztwo w zakresie funkcjonalności produktu i jego use case’ów
- Przygotowanie oraz prowadzenie prezentacji produktowych dla potencjalnych klientów
- Przygotowanie i negocjowanie ofert sprzedażowych oraz domykanie procesu sprzedażowego
- Aktywna współpraca z marketingiem oraz zespołami produktowymi w zakresie celowych działań marketingowych oraz propozycji wartości produktu
- Współpraca z klientami z całego świata, z różnych stref czasowych – może pojawić się potrzeba pracy w popołudniowych i wieczornych godzinach 2-3 dni w tygodniu
Aby się w nich płynnie odnaleźć, potrzebujesz:
- Biegłej znajomości języka angielskiego
- Popartej doświadczeniem umiejętności zarządzania procesem sprzedażowym oraz historii sukcesów w zakresie generowania biznesu dla organizacji
- Orientacji w otoczeniu konkurencyjnym Piwik PRO oraz zrozumienia potrzeb klientów dla efektywnego pozycjonowania naszego produktu wśród potencjalnych klientów
- Swobody poruszania się w tematach technicznych
- Świetnych umiejętności prezentacyjnych
- Umiejętności zarządzania czasem, wyznaczania priorytetów i terminowej realizacji zadań
- Praktycznej znajomości HubSpota, Salesforce’a, bądź innego rozwiązania CRM, jak również praktycznego doświadczenia z narzędziami marketingowymi
- Dokładności i regularności w pracy z klientem, pipelinem oraz prognozami
Będzie super, jeśli dodatkowo:
- Kojarzysz rozwiązania marketingowe/analityczne
- Komunikujesz się płynnie w innym europejskim języku
Wynagrodzenie:
- Średnie miesięczne wynagrodzenie bazujące na rezultatach: 10 000 – 22 000 zł netto na B2B, obejmujące:
- Wynagrodzenie podstawowe: 10 000 – 14 000 zł netto na fakturze (B2B)
- Model prowizyjny oparty o wyniki: miesięczne prowizja od zamkniętych kontraktów oraz roczny bonus oparty o realizację indywidualnego celu sprzedażowego